onsdag 30 maj 2007

Aj aj

Jag överlever faktiskt... Hade en tid på 40 min, men allt tog bara 15 min. Fick bedövning, åter bedövning, sen tog han sin tång och bara drog ut den. Jävlar vad ont det gjorde!! Ont som sjutton har jag nu när bedövningen börjar släppa. Blöder som bara den... Jaja, men nu är det över i all fall. Nu har jag bara sista fjärde visdomstanden kvar (och den ryker snart oxå hoppas jag, för den skär in i kinden, växer lite snett) ... Jag önskar att jag hade en sån där tur att jag bara behövde besöka tandläkaren var 40:e år eller nåt som andra... eller om bara vore lite tandsten.... ;-)
Nog om tandläkare och skit!

Robban står och sjunger julsånger ute i köket... ska nog ta och gå och kolla tempen på han!! Han förbereder sin kvällsmat, nyvärmda baguetter från ugnen...smaskigt värre. Jag får nöja mig med att titta på!

Inga kommentarer: