onsdag 2 maj 2007

Börjar bli nöjd!

Igår kom Camilla o Henke förbi och tittade på bilen. Det slutade med att Robban och Henke satt och fixade radion. Satt och lödde och hade sig. Blev mycket bra! Hoppas inte Henke kände sig tvungen o hjälpa till (men är i alla fall tacksam). Men dom såg ut att ha rätt kul där dom satt. Jag och Camilla satt i skuffen på volvon med vovve och tittade på och pratade...

Och idag satte Robban in högtalarna, så nu sitter dom på pats oxå!!


När jag åkte hem från jobbet idag, mötte jag en motorcykel-polis på 30-sträckan. Jag skyndade på med bältet, som vanligt när jag ser en polis (fast jag brukar va duktig med bältet). Han gör nåt tecken åt mig, först blir jag nervös och trodde han skulle stoppa mig. Så fattade jag - sätt på lysena!!
Det är nog nåt jag kommer glömma ibland. Men har man väl kommit ihåg att sätt på dom ,blir man i alla fall påmind om man glömmer att stänga av de. Det är ju typiskt med tyska bilar, men man lär sig väl snart!!

Har "Fråga Olle" på tv:n i bakgrunden. Blev upplyst att det faktiskt FINNS sexleksaker för killar : Runkomatik t.ex .... hur den funkar?.... titta på reprisen... he he!!

Sen drog Olle fram en gummituta - kondom!!
(Camilla, du får säga till om du vill att jag tar bort bilderna. Robban brukar kunna va kinkig om han kommer med på ett hörn..)

Inga kommentarer: