söndag 6 maj 2007

Joo ... som man säger i Norrland

Nu har Robban fått solsting (eller nåt)... men ska inte tråka ut er med om vad. Jag har redan tråkat ut er med tillräckligt bilprat.
Jag tror fan att jag är allergisk, men jag vet inte mot vad. Men småsnuvig är jag hela tiden, kliar i hals och öra, nyser och kliar i ögonen.....

Har ordnat lite på balkongen idag, så nu väntar jag på solen.
Jag och Åsa har bestämt att vi ska åka till Nora och bada (en dag då när solen kommit), Robban och Adde vet inte om det än. Men med ska dom, har vi bestämt!!! He he!!

På jobbet idag vandrade det in poliser... dom letade efter två killar som rånat tivolit på pengar. Dom förvarnade oss att det hade hänt och att killarna hade ett vapen. Så vi bidde lite nervösa när vi började tänka på att det var jag och en till som skulle stänga ikväll!
Men inget hände, som tur va.
Jag och mamma såg på tv när någon blev skjuten. Så började vi diskutera om hur det skulle kännas att bli skjuten, vad för känsla som går genom kroppen. Ja,... så det hade ju varit typiskt om det hade kommit ett par rånare till jobbet och skjutit mig. Skulle ju varit typskt mig...


Då va helgen över, men det gör gör inge för mig eftersom jag har jobbat och haft mig. Jag börjar inte förrens kl 14 i morrn.
Det va kul att träffa min syster i helgen. Synd bara att jag jobbade. Men dom sov ju hos oss, så vi sågs ju på kvällarna!!!


Här provligger Robban och Jesper luftmadrassen!

Inga kommentarer: