torsdag 10 maj 2007

Yes, fyra dagar ledighet!!

Hej å hå! Började klockan sju i morse (hatar att börja så tidigt). Innan så delade jag och Robban på promenaden. Han börjar gå sen kommer jag ut och går lite till. Brukar bli sammanlagt 40 minuter för vovve. Men så blir det bara när vi båda börjar så tidigt. Jag tycker väl att jag får mindre skuldkänslor om han får gå en lång promenad för att lämna honom i nästan 9 timmar sen... Inbilla sig går ju...

Idag när jag kom hem hade jag fått en avi, så det va bara att ge sig iväg till kiosken. Men jag visste inte hur jag sulle göra. Gå med hunden först sen gå till kiosken. Men jag tog med hunden, band han och skyndade mig in. Det va första gången någonsin som han blev fastbunden, och han va jätteduktig!!

Idag är det torsdag. Det betyder Lyxfällan och Ghost Whisperer. Yippi!

Ledig imorgon blev jag oxå, det va inte riktigt meningen. En tjej på jobbet sa (lite besviket) att hon hade bara jobbat en dag den här veckan. Då kläckte jag ur mig (utan att tänka) : du kan få ta min tid imorron. Hon tog den så klart... och helt plötsligt blev jag ledig. Det va inte riktigt meningen, men jag kunde ju inte ta tillbaka det. Och jag har jobbat alla fredag hur länge som helst nu, även när jag jobbat mina helger, så det ska bli skönt!!!!!!

Aj som fasen, nu fick jag kramp i foten. Det gör ju så satans ooonnt!
Appropå ont, jag följde med Virre till hennes häst igår. Hon va jättefin!! Jag skrittade av henne, och bara det känns... nu känner jag ännu mer att jag skulle vilja börja rida!!

Nu ska jag gå och göra lite nytta, typ diska och dammsuga, kanske köra en tvätt om maskinen är full.


Inga kommentarer: