söndag 10 juni 2007

Joo

Haft en relativt bra dag idag! Allt började perfekt med en tur till landet på förmiddagen. Fick av morfar egen nyckel dit!! Där käkade vi frukost och sysselsatte oss. Åkte hem och fixade lite, sen åkte vi till Robbans mamma på kalas. Lite senare mot kvällningen ringer pappa, det va inget roligt samtal. Min farfar överlever nog inte helgen. Jag ringde min farmor för att höra när jag kunde komma imorgon, för kände att jag vill komma förbi om det bara blir en snabbis. Hela huset va fullt med släktningar. Och stackars farmor lät inte så pigg. Min stora undran är hur hon kommer att må när farfar inte finns längre. Eftersom det är han som har tagit hand om henne så... Vi får se vad som händer under morgondagen.
Jag tror jag håller på att irritera mig ihjäl på myggbetten jag fick när vi va hos Fredrik och Anso. Miljontals hade dom hemma hos sig! Dom kom väl fram efter spöregnet....

Nu ska försöka sova... känner på mig att det kommer ta ett tag men...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad trist du. Vet hur det känns, finns om du vill prata. Kram.