torsdag 7 juni 2007

Marknadsafton

Jobbat idag 7-15, sen va jag hemma ca en timma sen upp på stan. Och nu är klockan hur mycket som helst och jag är nyss hemkommen. Tog cykeln upp, första cykeltur på hundra år. Det va så klart punka på'ren. Så det va att lunka till macken och pumpa upp det. På stan mötte jag upp Åsa och hennes kille, ranta runt lite grann. Precis när jag sagt hejdå till Åsa ringer mamma. Så då mötte jag upp henne sen ranta vi runt lite grann. Till slut blev klockan så mycket att dom stängde igen staden. Det va kul att gå med mamma, hon hittade mycket fina kläder, många fina som hon fakstikt tyckte om. Det tillhör inte vanligheten. Jag fick en mascara av henne. Hon ville betala den för att jag delsvis redan själv hade handlat så mycket och sen för att jag gett henne en lott med 2000:- i vinst på....
När det va dax att cykla hem hade det nästan hunnit blivit kallt, så det va att trampa fort!!! Snart kommer Robban hem med en Cornetto McFlurry. Då ska han oxå få tröjan jag köpte till han. Hoppas han tycker om den, han är lite kräsen...... men tänkte att han inte blir så putt att jag handlat mycket till mig....tänkte lindradet lite.. He he!

Go natt!!

Inga kommentarer: