söndag 1 juli 2007

Söndag i dag.

Jag säger då det, jag bara älskar min pojkvän! Så nu va det sagt, tänk att man kan få så mycket sagt med dom tre små orden... sen beror det ju på hur man säger det...!

För övrigt ser jag fram emot fredag. Lena fyller 25 år! Jag ser fram emot det av i alla fall två anledningar. 1. Jag har fan inte supit på sååå länge 2. Har inte sett mina tjejor på allt för länge nu. Inte alla samlade i alla fall. Förresten (appropå tjejorna), Hamncafet är inte Hamncafet längre!!
Har inte varit på bolaget på länge nu. Hoppas dom har den där nya cidern dom gör reklam för på tv:n. Men jag är väl för sent ute som vanligt...

Söndagar är verkligen värsta dagarna att jobba på. Men dom ger fina pengar. Jobbar ju drygt 9 timmar så 8 timmar dubbelt betalt är inte så farligt!

Nu kommer hunden och ger mig den där blicken som säger ska -du-inte gå-och-lägga-dig-snart! Så då är det väl bäst att göra det.

Sov så gott allesammans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och Camilla såg att det blivit en Gröna Grodan där istället. Ser iaf skitfräscht ut utifrån. Är det samma personal också som på Hamncafet (han söta killen) så tror jag det kommer bli kanon.

Ella sa...

det ska vara skitbra där tydligen hörde jag från en arbetskamrat.. så nu vet ni det. =)

Anonym sa...

Det är de som hade attityd på stortorget som ska ha tagit över nu, och heter som sagt gröna grodan. Har oxå bara hört bra om stället...

~Louise~ sa...

Har oxå sett det utifrån. Måste ju samla alla och ta och inviga det!