söndag 15 juli 2007

SEMESTER!!

Äntligen! På jobbet idag trodde jag ärligt talat att klockorna hade stannat bara för att jag skulle få stanna kvar extra länge. Som om inte nio timmar räcker på en söndag!

Robban och jag sitter o kollar lite på nätet var vi ska ta vägen nånstans nu på semestern. Lite sent, vi vet... Men vissa planer har vi ju. Jag är sååå sugen på att ta en sista minuten. Jag menar, vi är ju lediga i 4 veckor nu, det är ju bara att sticka. Men det blir i höst, då gäller det. Den som vill följa med får följa med annars åker vi själva. Då har vi hunnit fått ihop lite mer pengar oxå. F*n, alla pengar gick ju åt när vi köpte bilen. Lite till hinner vi ju lägga undan!

Nu börjar en Beck-film på tv. Har ju sett alla dom filmerna, även Wallanders alla filmer. Tycker nog att Wallander är de bästa. Men sen när man sitter och tittar på Beck - då tycker jag att dom är bäst. Så det beror på vad man tittar på och på vilket humör man är på.

Ja, just det. Jag ska ju gå och kolla på Cdon:s sida efter NCIS. Jag bara Ska ha dom boxarna. Jag fyller ju snart, men titta skadar ju inte!!

Tjillevippen!

Inga kommentarer: