onsdag 19 december 2007

Snyft...

Vilken film jag nästan missade. "En andra chans" var riktigt bra. Märkte inte att tiden gick, så när den var slut blev jag lite snopen att klockan redan var 22.40 (när den nyss var 21.00). Tyckte när jag såg reklamen om filmen att jag orkar inte titta på en så där "långdragen" film. Trodde den skulle vara det, men tji fick jag. Tur att Robban gick och la sig så jag kunde sitta här och snyfta ifred!

Oj vad dagarna har gått fort. Det har varit mycket, det tror jag nog att alla har. Idag, lite sent men. Jag hämtade mina kartonger med all julpynt. Har hur mycket som helst. Men i år blir det inte så mycket. Nån liten julby måste jag nog ha, och några tomtar. Sen får resten åka ner i källar'n.

Imorgon ska jag försöka hitta mig den sista julklappen. Tofflor till morfar, vilket jag hoppas inte ska bli allt för svårt. Dom ska ju se ut på ett speciellt sett och ha rätt färg...
Åt pappa med familj har jag inte köpt ett skvatt till. Orkar inte bry mig så mycket där, viktigast är Jimmie och nåt brukar jag alltid komma på i sista sek. Brukar ju ses på annandagen, då hinner man gå en snabbis på julrean och hitta något!

På fredag hoppas vi på julmys hemma hos Jenny om hon är frisk. Vore trevligt, och det är dessutom tråkigt och bara sitta hemma en fredag, sådär innan jul. Då ska man ju mysa till det!

Inga kommentarer: