tisdag 8 april 2008

För mycket av det goda!!

I lördags var jag och Virre till Camilla där vi hade riiiktigt trevligt! Kanske hade det för kul... har inte druckit på ett bra tag, så mitt huvud mådde inte så bra dagen efter. Låg i soffan HELA dagen... he he!

Min snälla mor skjutsade dit mig. Kex fick följa med så han fick springa av sig ett par varv. Han hittade camilla stora grenhög... Den hade hon kämpat ihop, gått och plockat och haft sig. Jag satte ner handen i den stora högen och pekade på en pinne längst ner i botten.... och just den pinnen skulle han sen. Ha ha, men jag fick ju plocka lite efter han. Han hade spridit ut sig lite!

Vi käkade tacos, mums! Samtidigt lyssnade vi på alla låtarna från Melodifestivalen. Tycker faktiskt att de flesta är någorlunda bra. Men så kom en låt med en kille som jag inte kom ihåg namnet på. Jag bara Inte tål honom. Jag kom inte på namnet, men så i går kväll tittade jag på tv och det är nåt program som liknar Idol, "Hitmakers". Då är han med där.... Alexander Schöld... tror jag att det var, Alexander var det i allafall.


Hela kvällen lång körde vi Singstar. Vi körde typ samma skiva hela kvällen (schlager hits). Åh, Camilla tog fram fram värsta goda smultron-vodkan. Kan tänka mig att det var den som delvis gjorde att jag mådde som jag gjorde dagen efter!

Ju mer kvällen gick ju mer rund under fötterna blev jag och Camilla. Stackars Virre säger jag, att hon stod ut med oss.

Inga kommentarer: