torsdag 3 juli 2008

Sommar!!

Ikväll har jag träffat Veronica för lite kvällsmiddag på Rosalis! Mysigt. Varmt och skönt ute. Medans vi satt där kom det fram en liten kille (skulle tro 3 år kanske), han var lite blyg till en början men sen pratade han för fullt. Jag trodde att jag fått nå knäpp, för jag hörde vekligen inte vad han sa. Så jag konstaterade att han och hans familj måste vaa danska eller norska. Ju mer han prata så kom vi fram till Danska, som jag verkligen fattar noll av. Men gullig och charmig var han i all fall.
Synd han inte var norsk, jag Älsar norska!
Likadant med tyska, det gillar jag oxå

Igår hade jag och Åsa en skön dag ute på landet. Slappade och gick promenad till kalbrottet. MEN var hade vattnet tagit vägen. Det hade sjunkit ca 4 dm, det är mycket. På väg tillbaka till stugan plockade vi massor med smultron. MUMS, dubbelMUMS!

Det är så mysigt med SOOOOL!

Ja, igår öste jag i mig en hel tallrik med olika frukter. Mums!

Inga kommentarer: