tisdag 19 augusti 2008

Tisdag

Ghaa, jag har så sjukt ont i magen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara kura ihop mig men ändå inte... är för rastlös. O jätte-trött är jag inte heller.
Vem vet, det kanske var fikat jag åt tidigare idag. Det var trevligt att träffas hörninini!!! Synd att inte alla kunde komma.
På fredag ska jag och Åsa bowla. Jag var så uttråkad igår och ville hitta på nåt, men svårt att få tag på nån som vill detsamma. Men som sagt, jag älskar att bowla så... det ska bil kul. Får se hur det går med min fot bara.

Tänk att det gått drygt 3 månader och jag har fortfarande ont. Önskar det kunde gå över så jag kan använda ett par av mina skor jag köpte i Tunisien (som nu bara står och väntar på att bli använda).

I helgen ska vi åka till Västervik. Min syster ska flytta tillbaka till Örebro efter tre år. Yippie! Men vi får dra hem lasset själva för hon stannar kvar och tar hand om det sista.

Nån gång under helgen drar vi iväg på Street Racing oxå. Var iväg förra helgen, men det var inte så mycket drag då.... det är rätt kul det där!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm....olagliga lilla flicka där!!! Hoppas du får kul på bowlingenoch i västervik. kram