lördag 6 september 2008

Dags igen

Om nån undrar vad jag sysslar med nu för tiden... så är det tydligen att vara i västervik. Ha ha! I morse när Robban kom in från promenaden med hunden så hade han redan pratat med min mamma och min syster och bestämt att vi ska åka till V-vik och hämta ett last med grejer. Jag själv ligger helt ovetandes sovande i min sköna säng. När han kommer in berättar han för mig om planerna för dagen. Yippie... det var inte vad jag ville göra men.

Det är synd att min morbrorte kan komma med, med sin lastbil. Då hade allt varit klart på en dag, men nu har vi inte den turen. Men det blir bara tre vändor med tre kärror.

Nu är Robban snart tillbaka, han har åkt och lämnat hunden i Hovsta och hämtat kärra så nu bär det av. I REGNET ... kom ihåg det är inte jag som valt att åka idag.!

Igår hjälpte vi morfar med att flytta lite grejer (jag vet, vi har mycket grejer i vår släkt) , han hade pratade om att han tänkte ta det på lördagen (idag), men hörde att det skulle vara regn. Så han var då smart och tog det igår. Ja ja...

Höres....

Inga kommentarer: