tisdag 23 september 2008

simma, simma, simma...

...till Afrika... Ha ha, älskade den låten när vi söng den i skolan!

Idag har Fröken C och jag varit och simmat. Idag var det inte lika mycket folk som sist. Fortare simmade vi oxå. Känns skönt att komma iväg lite, men jag blir helt slut när jag kommer hem. Somnade en stund i soffan förut, orkade inte hålla ögonen öppe längre.

Imorgon är första dagen på länge som jag inte har nånting inbokat. Idag far jag och Åsa runt ute vid Marieberg. Jag köpte mig en höst/vårjacka för endast 200:-. Sen hade jag ju mitt presentkort... det är som att ha hamnat himmlen när man kommer in i den affären. Lite halvdålig service bara. Tjejen som stod i kassan visste inte hur man gjorde med presentkort så hon frågade en annan tjej. Hon visste inget heller... Men det skulle snart dyka upp en tredje som jobbade där. Så kassörskan frågade då om det gick bra att vänta på henne... ja ha tänkte jag. Men visst vi väntade ett tag. Tillslut gick ena tjej för att kolla efter henne, men hittade henne inte. Jag stod och tänkte att dom måste väl ändå ha nån slags... jag vet inte men typ telefon eller nåt, så att man kan ringa varann.
Till slut kom hon och hon visste inte så mycket mer hon. Men det ordnade sig till slut i alla fall! Ghaa.

Vet inte om jag är så jättetrött men ska försöka gå och sova nu!
Halvsitter mest i soffan och njuter av den goda doften som doftar. Min NYA parfym!! men det kan jag ju göra i sängen oxå.

Go' Natt!!

Inga kommentarer: