torsdag 25 juni 2009

Torsdag

Jag tror jag smälter bort!!! Nu tror jag inte folk klagar på att bo i lilla Örebro. Inte för att det är nån större skillnad här på vädret och resten av landet. Lite skillnad är det, men inte om man jämför med utlandet.

Det är dåligt med bilder här, men..... snart så! Vi har fixat datorn så den inte skulle va så seg. Då försvann ju allt. Har allt ligger på den externa hårdisken, så då får det va. Har snart lagt in nya bilder och dom är förmodligen av bättre kvalité oxå. För vet ni vad? Jag har äntligen "fått" min kamera!!!!!!!!
Jag är jättenöjd!
Nu ska jag lägga in alla bilder från digitalkameran. Sen används den mest för att filmas med. Även om vi fick två bra löner den här månaden så känns det en aningens dyrt att åka och köpa en filmkamera oxå.

Funderar på att sova, inte för att jag tror att h*n i min lilla (nja, lilla o lilla vet jag inte längre) mage tänker göra detsamma. Det här är nämligen en av de tider som ben o armar far runt som bäst! Men det är en sån mysig känsla så det gör inget. Ja, förutom på de revben som alltid råkar ut.... det gör ooont, men annars så.
Så nu ska jag gå och svälja ner den äckligaste "medicinen" mot den halsbränna jag har, så jag få sova i natt. Jag valde flytande för att tanten på apoteket sa att tabletterna (tugg el brus, kommer ej ihåg) var så fruktansvärt äckliga. Men den flytande smakar som pencilin, jag HATAR pencilin-smaken.

Japp, vi hörs när vi hörs!!

Inga kommentarer: