lördag 14 november 2009

Inte göra något!


Lias i babysittern, 2 månader!!

I helgen har vi inte planerat in nånting. Annars brukar det alltid vara nåt. Ifredags var jag och Lias enast ute en gång på promenad. Kan va skönt det oxå, med tanke på att det var fredagen den 13:e så var det säkert lika bra, ha ha!!
Idag har vi varit en sväng till Lindesberg. Nu när jag tänker efter, det är över 10 år sedan jag bodde där. Hallå, 10 år.... det är ju hur länge som helst!! Uj uj.
Sen var vi hem en sväng och åt lite sen åkte vi och hälsa på min pappa m familj.
Imorgon har vi inget på kalendern ännu. Eller jo, vi ska åka och slänga damsugaren. Den pajjade i tisdags. Slangen liksom slingrade upp sig, så den går inte att laga. Vi hade en Electrolux Ultra Silence. Den höll i tre år med damsugning varje dag. Det tyckte säljaren vi pratade med var riktigt bra. Har varit supernöjd med den, men det kändes lite dumt att köpa en likdan igen. Så nu fick det bli en Samsung, Sveriges tystaste damsugare!



Nä, sova sova säng säng!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härlig blogg du hade :) Ta gärna en kik in på min, senaste updaten innehåller en toppenlista med tips på jättebra sidor att nätshoppa julklappar på :) http://elina-sofie.blogspot.com Kram