onsdag 10 november 2010

Snööö!

Yippie, vad roligt! Tycker jag i alla fall :-) Lias var lite skeptiskt till en början. Men vaddå, det är ju en helt ny värld för honom, så inte så konstigt. Videon här nedan kan ni ju titta på och ignorera min röst... Det är första gången han går i snön själv. Robban hade varit ute med honom i vagnen igår, då satt han bara och lät och var inte alls nöjd. Sen satte han ner han i snön, då gallskrek han bara! ....



(snacka om tjat-morsa: kom då, kom då... he he, låter nästan som att jag ropar på hunden!)
När han väl kom i pulkan var det jätteroligt tyckte han. När jag drog han upp för backen skrattade han bara, och nerför skrattade han oxå.
Efter några åk i backen gick/åkte vi till affären, då satt han och pratade och sjöng för sig själv. Nöjd och glad!! Så nu vill vi att snön ska vara kvar här lääänge!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ahhahah Stackars unge .-D

Louise sa...

Vem är du då din lille anonyma smygare, ha ha?? :-)

Anonym sa...

hahaha det är jag cajsa Almèn.. Robbans Ex sen 100000år tillbaka ;-)
Riktigt söt liten kille ni har! hahah
kramar

Louise sa...

Nämen hallå!
Vad skulle vi göra utan våra söta killar. Stora som små :-)
Du borde med skaffa dig en blogg. Så du kan plita ner allt Casper säger. Det verkar komma endel roligt från honom!! :-)

Anonym sa...

hallå hallå.. haha ja en blogg skulle vara kul.. om jag endå visst hur man gjorde :-P hhahahah,, JA barn är underbara, nackdelen är jue bara att dom äxer så fort.. nästan lite FÖR fort :-O,, min är redan snart 5 år.. fast det känns som igår jag fick hem honom från BB hihih :-D