lördag 17 december 2011

Hallå i stugan!!

Hej allesammans! Ni ska bara veta hur mycket det finns som jag vill dela med mig av här på bloggen. MEN som aldrig blir av. Och det är nog så här, i vågor mitt bloggande går. Inge att göra åt!
Idag har vi bakat pepparkakor med Alva, Camilla och Liam. Vi hade riktigt mysigt!!
Lias bidde riktigt trött vid 19, tiden han brukar somna. Så han tog mig i handen och sa att han skulle in och sova i mammas säng. Han var mycket trött! Och sen kröp Alva ner i sängen bredvid honom, sååå söööta!!

Imorgon ska jag och Robban upp på stan och köpa julklappar! Nu ska vi banne mig bli klara. Jag har inte varit så här misspepp på flera år. Julkänslan har inte kommit till rätta ännu... förrens IDAG, på jobbet, ha ha! Jag gick mellan två avdelningar och bara sådär så kröp julmyset i kroppen på mig, hur härligt som helst! Då passade det ju perfekt att få åka hem och ha pepparkaksbak med härliga kompisar!
Nu ska det sättas upp gran och lite tomtar, för de ligger fortfarande nere i källar'n!!
En tomte har vi, eller det är Lias tomte som han fått av sin gammelmormor/morfar! Den följer honom kan jag säga ibland, han kånkar med honom lite var stans! :-)




Som sagt, tomten är med lite överallt. Även om han är "skäggig" och "har röda kinder"! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Wee..Ett inlägg :P Jag tittar in här ibland ska du veta:) Söta bilder på Lias och Tomten! Kram Camilla J