fredag 3 oktober 2008

Dhaa...

Varför skulle jag gå in på en viss blogg... störstaste bilden på vinnaren av Top Model. Det är så tråkigt att veta vem som vinner innan man sett avsnitten. Jag har alltid följt Top Model, men nu går det ju varje dag, o tidigare. Jag tycker inte att det är lika roligt att se längre så därför har jag valt att titta på repriserna på helgen, om jag inte gör annat.

Idag blev jag lite irriterad Jag åker upp på stan, första jag gör är att gå in på en fofoaffär. Tar mina bilder på 1 timma. Jag och min syster som var med, gick runt och strosade. Ingen var direkt sugen att gå på stan. Men två av bilderna skulle vi ta med oss när vi skulle åka till farmor... efter stan. SÅ, när en timme gått kommer vi för att hämta bilderna. Tror ni att tjejen änns satt på maskinen... Hon säger att det dröjer ett litet tag så är dom klara. Men vi hade inte ett litet tag på oss, hade ju räknat ut att vi skulle hinna med tiden vi sagt till farmor... Så det var bara att åka utan kort. KUL, not!
Den äldre kvinnan som stod med sa att de skulle göra ett bättre pris... Jag åkte dit senare, strax innan stängning, men något bättre pris fick jag inte. Tanten som var där förut var inte kvar och jag orkade inte hålla på o bråka.

Händer inte så mycket annars. Är riktigt sugen på ett jobb nu. Har lite planer, men ska filura lite till. Om jag bara kunde ha samma tur som min syster... men just det, Louise är INTE lika med tur!

I helgen ska nog inte många knop göras. Är så himla trött nu för tiden. Och förra helgen träffades ju jag , Camilla och Jossan o hade det riktigt trevligt! Förstår inte att singstar ska vara så kul.

Nepp, ska glo runt lite på datorn innan det är dags slumra.

1 kommentar:

Saa sa...

Halloj.

Hoppas att allt är bra uppe i Örebro...

Lite nyfiken... hur ska du göra med klassfesten... har du hört från någon annan??

Fick klasslistan igår tror jag det var... lite kul att se vart alla tagit vägen. Men det verkar som de flesta är kvar i Örebro trakten...

Lite kul att Claes bor typ en halvtimma bort här nere i skåneland.... hihi

Ha det bäst !!!