lördag 20 december 2008

Utmanad (av Åsa)

8 favoritprogram

Cityakuten
Desperate Housewives
Ugly Betty
CSI
Ghost Whisperer
Hell´s kitchen
Medium
Criminal
Minds


8 saker jag gjorde igår

Gick med hunden 4 gånger
Hälsade på farmor
Duschade
Åt en go pizza
Hälsade på mamma på hennes "jobb"
Tittade på tv:n
Tittade på datorn
Handlade


8 saker jag ser fram emot

Jul
Att få öppna mina paket!!!!!
Snööööö
Nyårsafton
Att hundar ska sluta löpa, så Kex blir normal...
Att kanske få jobba snart igen!
En kopp...
...te


8 favorit restauranger

Har inga mer favoriter än JinJin


8 saker på min önskelista

Vinna på "lotto"
Ett långt liv med nära o kära
En ren bil
Ett jobb!
(8 saker kommer jag inte på)


8 saker som gör mig irriterad

Att jag inte kan gå och lägga mig i tid!
Mina grannar
När jag inte får tala till punkt
Orättvisa
När folk inte kan tugga med stängd mun
Onödiga dumheter
Att bli väckt på morgonen
När jag inte får bestäma, he he


8 saker som gör mig glad

Robban
Kex
Mat, då jag blir en aning grinig utan
När jag får en sak som jag önskat mig länge
Överraskningar
Min familj
När jag får bestäma, ha ha
När andra är glada


Dom här 8 utmanar jag

Öhh
Öhh
Öhh
Öhh
Öhh
Öhh
Jossan
...och den som känner för det!

Inga kommentarer: