söndag 29 april 2007

Bilägare

Japp, idag blev jag bilägare. En svart golf -99. Kvinnan som hade den innan hade ju haft sina hundar i den, så det luktade lite hund. Men vi åkte ut till landet och tvättade den och hängde in en wunderbaum. Körde lite försiktigt på grusvägen när vi skulle hem, bilen va fortfarande lite små-blöt. Men fan heller att jag klarade att hålla den ren. Men svart är ju inte så bra färg...allt syns ju!

Jag vet inte om jag är så förtjust i baklysena. Dom går inte genom besiktning i alla fall, för lite reflexer i dom. Men det fixade sig lätt...fick ett tips. Men bilen är precis nybesiktad så....

Det negativa är att den är import, men tror inte att det ska bli några större problems. Serviceboken va väl i fylld.



Vovve, han va med och kollade... Han sprang mellan bakluckan på vår bil och morfars bil, jag förstår inte att det kan vara så kul att sitta i bakluckan på en bil och bara sitta och titta!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Aha! grattis till bilen =)

~Louise~ sa...

Tack tack!!