lördag 28 april 2007

Jäla shit!


Ville verkligen ha bilen från Västerås. Det va ju så "nära" och bra. Vi hade andra tjing på den, den första hade åkt från Ludvika. Åker man ifrån Ludvika så är det för att man ska ha den, inte hade jag åkt så långt i alla fall utan o kommit hem med bil... Det finns många bilar i Jönköping, men det är ju lite längre...


Vovve han ligger bara här och pruttar... inte så trevligt.


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tagit det lugnt. Varit hos Robbans mormor och kollat hur gräsklipparen funkar som vi köpt åt henne. En elektrisk sak, mycket enkel och bra!!


Två dagar i rad har folk hållt på och smälla raker, inga små saker. Rätt sent oxå.


Nu sitter jag och Robban och tittar på Spiderman, han har sin öl och jag min cola. Nu när jag tänker efter, varför tog jag inte min Breezer som ligger i kylen. Det är ju faktiskt lördag!

De här fina blommorna plockade Robban till mig när vi va ute och gick en tidig vårdag!!! (typ, precis en månad sen). Han är så söt min älsking! Och bara min, min, min....

2 kommentarer:

Anonym sa...

De skjuts raketer här oxå, i ett par dagar! Har aldrig varit med om att man gör runt valborg... men men..

Anonym sa...

Vad sött av honom! Jag vill också få spontanplockade tussilagosar!