söndag 22 april 2007

Wallander


Wallander-filmerna är ju för bra. Tycker det är så synd att Johanna Sällström inte lever längre, har alltid gillat det hon varit med i. Jag tycker det är så svårt att koncentrera mig på själva filmen när jag tittar och bara tänker: jag tittar på henne nu, på tv, fast än att hon är död. Ja, det känns så konstigt.


Nog om det.
Imorgon ska jag ringa och kolla med Jysk om dom har fått in bordet dom sa att dom skulle få in. När vi va där fanns det bara stolar, och man vill ju ha stol och bord samtidigt. Hoppas bara det får plats ordentligt på våran tiiniwini-balkong...



JAG VILL JU SE NAVY CIS....måste börja gå snart, annars får jag krupp så här på kvällningen. Sista säsongs-avsnittet va förra veckan...
Titanic som går nu klarar jag inte av att titta på. Att drunkna är en av mina värsta rädslor. Att jag inte vill åka på kryssning, beror delvis på det...inte bara men mycket.


Camilla, tack för sms:et förut om jobbet!
Måste säga det, att jag är glad att jag funnit sånna bra kompisar i Camilla och Jossan!!!!


Med det säger jag Go'natt!!

Inga kommentarer: