onsdag 23 maj 2007

Bilåkande

Hitta inga stooora ben, men åkte inte överallt heller. Kom på nu att jag missade ju... kommer inte på vad den heter.... ligger ute vid aspholmen i alla fall. Köpte en frisbee i ben.... den va rolig. Åsa var med och vi åkte runt till lite olika affärer. Vi följde med henne in när vi släppte av henne, jag har ju inte sett hur hon bor så passade på. Och vovve fick vatten av henne, slurplade i sig en hel del. Har varit en rätt varm dag i dag. Ett tag trodde jag Kex skulle få sitta i bilen bra stund, nyckeln fastnade i dörren. Jag hade kört ner bakrutorna en bit, sen stängde jag dörren för att låsa. Då åkte rutorna upp bilen låste sig. Men nyckeln gick inte att rubba, varken höger, vänster eller dra ut den. Vart lite skraj eftersom vovve satt i bilen, annars hade sett fram emot en hel dag på Marieberg. Men helt plötsligt gick den att dra ut, sen funkade det helt normalt...

Jag börjar kl 7.00 i morgon, usch usch....hatar att börja så tidigt. Sen är det jobb på fredag oxå...men sen är det LEDIGT i helgen. På lördagen skulle vi göra nåt tror jag, jag kommer inte riktigt ihåg...hmm. Men på söndag ska vi på 1-års kalas. Ska bli roligt!! Fick ju ihop presenten till slut, ha ha. Slog in den - kom sen på prislappen. Typiskt mig, men det va bara och göra om det!!! :-)
När vi kalasat färdigt åker vi hem till mamma en stund, det är ju i alla fall Mors dag!!!

Hej hopp!!

Inga kommentarer: