onsdag 23 maj 2007

Telefon

Så skönt, bytte vår ip-telefon mot vanlig. Och nu funkar den!!! Så lite senare ska jag ringa min farmor och fråga hur hon mår, för det va ett tag sen.

Vi skruvade ihop möblerna till balkongen, eller ja bordet, för stolarna är ju klappstolar... inte så mycket att skruva... Det blev bra, lite trångt kanske, men fiiint.... hehe!
Lyssnar på Mix megapol (såklart). Den Jagade är i Örebro i dag. Allt är över nu och ingen hittade honom. Han befann sig på Ikea, jag som va på väg dit förut. Men ska åka nu istället, kan tänka mig att det är mindre folk nu... Ska åka dit mest för att vovve ska med, han tycker ju så mycket om att åka bil! Målet är djuraffären för att köpa ett stooort ben till han. Måste göra mig iordning, råkade säga fel saker så han står här på språng.... klant.....

Adjöken!!

Inga kommentarer: