måndag 14 maj 2007

Hoppsan

Oj, vad dagarna går fort. Och inte tittat min mejl har jag gjort på länge heller. Det va ju synd, för flickorna hade ju skickat. Hade varit kul o träffats till schlager... Men kanske lika bra att jag blev hemma, för jag hade inte velat gått vidare till krogen så... Ska titta min mejl lite oftare, glömmer bort den ibland.

Ja, inte mycket har jag gjort i helgen. Haft det bra! Imorse vaknade jag av att det regnade. Då började jag fundera på var jag gjort av mina regnkläder, eftersom jag va tvungen att gå ut med hunden. Men hittade inga... blev paraply. Det regnade inte lika mycket, men tillräckligt. Fan inte lätt att hålla reda på koppel, paraply o bajspåse... så han bajar en gång extra såklart!!

Robbans pappa fyllde år i lördags, så vi va där och åt lite tårta. Kex fick följa med dit för första gången efter att han kommit och bott hos oss. Han känner ju igen sig så väl så först ville han inte hoppa ur bilen, men när han väl kom in så gick svansen i ett. Alla (Robbans mamma, pappa, mormor o bror) blev glada att se honom. Eftersom dom blev så glada tyckte jag att han kunde ju få stanna... men icke, det gick inte!

Va en liten snabbis på stan i dag och träffade Åsa. Har inte varit på stan på evigheter.

Nu ropar sängen på mig!

Inga kommentarer: