tisdag 26 juni 2007

Begravning


Det va en fin begravning. Efter mycket om och men... Det kom lite folk ändå, men inte så många som igentligen hade velat komma. Men nu är det som det är. Jag känner mig forfarande lite ledsen, känns som om att jag inte grät ut ordentligt i kyrkan. Jag och min syster är verkligen änna gråtmajor, men vi lyckades hålla oss rätt bra ändå i kyrkan. Men när den sista låten spelades på orgeln (?) då utbytte vi bara blickar med varandra och så bölade vi järnet. Amazing Grace är en mycket speciell låt!!!

Åkt Jaguar hela dagen har vi. Kändes lite fint faktiskt att komma finklädda i finfin bil. Det passade så. Och alla frågade "är det ni som åker jaggan?". Snällt av Jespers föräldrar och låna ut den, annars hade de kanske inte kunnat kommit!

Nu ska jag ta och sova, ska upp och jobba i morgon bitti, efter fyra dagars ledighet... hade inte gjort nåt med fyra till.

Inga kommentarer: