tisdag 12 juni 2007

Tisdag idag bara!

Jag känner mig lite deppig och nere idag. Köpte med mig från jobbet chips, dip (med paprika (-röd så klart) & blomkål) och godis. Men jag har inte ätit nåt utav det. Känner inte för så mycket alls just nu.
Idag var det oxå premiär för mig att stänga den nya tiden på jobbet...bläää säger jag bara. Vi öppnar en timma tidigare och stänger en timma senare. Och det är den där sista timman som är så långtråkig. Förut när man stängde på jobbet kunde man komma hem till 19.30, det är helt okej för att jobba "kväll", då har man ju hela kvällen kar. Men nu kommer man inte hem förrens till 20.30. På tisdagar blir ju det katastrof... missar ju Ugly Betty, he he! Just nu längtar jag efter semestern så inni bomben, fem veckor kvar att jobba!!!!!

Ont i knät har jag oxå, det är hissen som gäller här hemma inga trappor här inte.

Jag är så trött, men kan inte sova.
Jag får ta och spela lite mer spel här på datorn, är helt frälst i yatzi...

Inga kommentarer: