lördag 11 augusti 2007

Duktiga

Det har jag och Robban varit idag! Vi har gjort rent akvariumet. Vi bytte grus och skrubbade och hade oss! Fint blev det.

Sista veckan av semestern har gått så fort. Jag vill verkligen INTE börja jobba igen. Jag tror att jag börjar med en sån där riktig tråkig vecka, med många tidiga dagar (hata). Ähh, jag måste gå och titta en sväng på schemat... hmm, tror inte det blev så farligt. Men jag måste ringa imorgon och höra vilken vecka vi är på nu. Vi har ju 6-veckors scheman, men nr 1 föll inte på v. 1 o.s.v. så har tappat rullningen helt.

Tittade på lite på hus på nätet. Gud vad jag vill flytta. Men med alla priser som är nu kommer vi aldrig kunna göra det. Inte för att vi ska flytta i morgon, men om några år (så man kan ju drömma lite). Vi har ju nyss oxå flyttat så.. och Robban han trivs ju såå bra här. Blä, jag skulle kunna flytta imorgon.

De två tjejorna som alltid kommer och vill hälsa på Kex när man är ute, dom har börjat plinga på igen. Ibland är det inte bara en gång om dagen... Det är alltid jag som öppnat dörren, men sist va det Robban. Tur va väl det, han är lite "strängare" så dom gick sin väg rätt snabbt när dom insåg att dom inte fick komma in. Då hade dom nån kille med sig oxå, skaran bara växer!
På tal om hunden så är det faktiskt dags att ge sig ut med han.
Det är synd att hundar inte får ta sig ett dopp i plaksdammen här utanför dom oxå. Jag förstår det naturligtvis, men ändå hundar tycker ju att det är dubbelt så varmt som vi människor. Dom måste ju oxå få svalka av sig.

Inga kommentarer: