måndag 13 augusti 2007

Måndag

Första arbetsdagen, jag säger bara det Gud vilken lång vecka det här kommer bli! Första 30 min gick faktiskt bra, tänkte ett tag att det kunde bli skoj att börja jobba igen. Men sen kom alla de där rötäggen till kunder. Vissa lever verkligen för att förstöra andras dagar.
När jag skulle gå hem så hade de två personerna som skulle stänga inga nycklar. Ghhhaaa... tänkte jag. Jag tänkte att det skiter jag i, jag lämnar mina nycklar och så ringer jag chefen och säger att han får öppna kl 7 imorgon för jag kan inte utan nycklar. Endast för att det är hans fel att dom inte hade några nycklar!! Nu fick jag vänta i 20 minuter på att en bror till en arbetskamrat skulle komma upp med nycklarna. Får jag betalt för det... NEJ då!
J på jobbet sa upp sig idag, va är det för stil!!! Men jag förstår henne, men byta till ett telefon jobb? Jag fick inte höra det av henne själv, hon har semester och börjar nästa veckan. Så får fråga ut henne då!

En kund, som jobbar i en affär ute vid Marieberg sa att hon hade sätt mig där förra vecka. Jag sa att jag inte hade varit där. Hon sa att hon va på väg fram till mig men hann inte. Jag sa det att det va väl tur eftersom det inte va jag...! Hon sa att hon som hon såg va i alla fall jättelik mig.
Mamma hade varit på Ikea för några dagar sen, hon tyckte oxå att hon såg mig...
Jag önskar att JAG kunde få se den eller de personer som ska vara så lik mig.

Jag borde gå och sova nu egentligen. Börjar sju, tittade helt galet på schemat igår.
God Natt

Inga kommentarer: