torsdag 16 augusti 2007

Hoppas

Ja, jag hoppas på att Veronica ska ringa snart och säga att vi kommer iväg på söndagen. Det vore sååå kul. Vi ska nämligen iväg och rida på islandshästar!!

Farmor ringde nu precis oxå. Hon är typ tankeläsare, för jag har tänkt på henne dom sista två dagarna. Måste ju kolla om man kan hjälpa till med nåt. Har varit där och damsugit och handlat åt henne lite. Typ bjudit in mej själv på fika... men det tycker jag att jag är värd ;-) Ha ha, hon har ju typ 5 st mattor bara i vardags-rummet... tänk att dammsuga det. Börjar bli lite trött på att dammsuga,... kanske för att vi dammsuger en gång om dagen hemma, torkar golv en gång i veckan, ghaaa.

Vi får se hur det blir på söndag. Blir det inte då så blir det på mån, fast jag föredrar ju söndag faktiskt. Nu ska jag gå ut i v-rummet o glo på Ghost Whisperer!

Adjöken!

Inga kommentarer: