onsdag 26 september 2007

Blommor

Nu sitter jag i soffan efter en dag som bara flygit sin väg. Jag somnade klockan 5.15 i morse, och klockan 5.40 så ringde Robbans väckarklocka... sen sov jag en stund till. Har fixat lite här hemma. Sen kom Robban hem från jobbet, då tänkte jag va bra, då kommer vi iväg snart. Men icke... eftersom vi skulle få in tv:n i bilen och få iväg den så fick vi vänta på Fredrik. Det va väldigt snällt att han kunde komma, för jag hade inte orkat bära ner den tunga burken...
När jag pratade med försäkringsbolaget så undrade dom vad som hade hänt..... öhhh, det va ju bara att säga som det va :-)

Vi skulle i alla fall få något likvärdigt, trorligtvis en LSD. Även om bildrörstv:n inte säljs nu för tiden så får vi ändå vad vi betalade för den då vi köpte den.
Ja ja...

I helgen som sagt så fyllde jag år. ÖNSKELISTA tjatade alla om. Jag fick ner några rader. Och verkligen tjatade om det jag ville ha. Fick jag det? Nix! Så idag har jag varit och inhandlat lite från min lista...

Jag va på stan med min syster två dagr innan jag fyllde. Hon snappade upp kan man säga. För på min födelsedag så fick jag det jag hade pekat på inne i en affär. Så nu sitter nya gadiner uppe o ny duk på bordet. OCH så fick jag veta av mor min att en Navy CIS box minsann va på väg! Men det kläckte hon inte ur sig förns i går. Den skulle kommit till min födelsedag men gjorde inte det. Och inte sa hon nånting heller. Massor fina blommor har jag fått. Jag älskar blommor, men det är inte alltid jag har vaser som passar.
Fräna blommor, fick jag av Robbans moster som kom med!
Från Älsklingen!
Från farmor och pappa med familj!
Denna från mamma & Co!
Jag vill tacka för alla gratulationer! Det är då man känner att man fyller, när man blir bombad med sms och telefonen ringer!
Glatt överraskad blev jag, Ulrika ringde från utlandet. Då blev jag glad!
Ser fram mot helgen, hoppas alla kan komma!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar inte LCD *S*, eller får man LSD i utbyte då en tv går sönder *blink blink* !
Synd vi ej kan komma i helgen men detta e bokat sedan början av augusti !

Anonym sa...

He he... det kan jag ha menat ;-) Jag sprang ju rakt in i väggen, så jag får väl skylla på att huvudet fick sig en tjockabläng oxå!!
Ja, det är synd att ni inte kunde komma, men det kommer ju fler tåg. Har ju finmiddag snart ju!! Kraaam