lördag 22 september 2007

Fullt upp!

Här bakas det. Och musik på hög volym... härligt. Sitter vid datorn och laddar min nya iPod, som jag fick av Robban i morse. Robbans mamma va ett på ett hörn hon oxå så...!!! Jag ska hoppa in i duschen för om en stund åker vi till min morbror och kalasar. Han fyllde 45 i tisdags så vi slog i hop det. Och han bor lite större en oss och vi blir ju några styckna.

Måste ta reda på hur man kopplar telefonen till min mobil. Det kan ju ringa nån ;-) Farmor ringde imorse och sjöng som vanligt för mig. Hon är så söt. Hon ville ringa idag även fast hon var här igår och kalasade med pappa och familj. Hon tyckte att gårdagen va såå lyckad. Jag bjöd nämligen inte på tårta utan marängsvish. Jag tyckte det va mer roligt med tanke på Simon och Anton som är 8 år och min bror som är så kräsen med allt. Trevligt hade vi, och dom tyckte att vi bodde såå fint (och jag som inte riktigt är nöjd och vill ändra på mycket, och tavlor som saknas...) tränings-cykeln blev populär oxå, förstår inte riktigt det men.

, nu måste jag hoppa i duschen.
Kram på er alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis!