tisdag 11 september 2007

Tlööött!!

Jag är så trött så jag tror jag smäller av. Och så har jag värsta huvudvärken oxå. Jobbade 7-12, rätt skönt... Idag när en kund skulle betala slängde hon upp sin väska för att rota efter sin plånbok. Tittade lite på väskan och jag såg genast, det va en typisk Jenny-väska. Den var rosa med katter på. Den va rätt snygg med lite svarta detaljer....

Jag vet inte om jag ska lägga mig en stund så kanske huvudvärken blir bättre. Diana ska ju ringa sen, hoppas på att vi hinner träffats idag. Om vi har nåt kvar att prata om ... ha ha! Vi pratade nämligen i telefon i igår i 5 timmar, 23 minuter. Det va hundra år sen jag pratade så länge... Men vid halv 3 så kände jag att jag va tvungen att sluta, så jag fick sova några timmar innan jag skulle upp och jobba!

I morgon är jag ledig. Sååå skönt. Skitjobbigt med dom nya tiderna vi fått, jag är typ inte alls lika mycket ledig. Jobbar jämt känns det som, men men...

Ha en bra dag allesammans!
Ajökens

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt du är som noterar sådana saker. Den låter ju jättesöt, _rosa_ och med _katter_ på! Kan nog omöjligt bli så mkt bättre. :)