söndag 9 september 2007

Förstår inte!

Jag förstår inte vad grannarna gör uppe. Eller jo, det är lördag ovh folk är uppe länge. Men dom har ju småbarn. Det va tyst fram till tolv ungefär, sen började det dunka ordentligt i golvet. Springer fram och tillbaka och upp och ner för den där j*vla trappan. NU sätter dom på musik oxå, efter kl 1.00 ... jag blir tokig. Det är säkert bara jag som är så kinkig men, det är alltid så här.
Jag va på väg för att lägga mig vid tolv men insåg att jag kan lika gärna sitta uppe tills Fredrik ringer och vill hem. Han och hans tjej är på bröllop så vi ska skjutsa hem dom. Jag börjar kl 9.00 att jobba i imorgon, jobbar bara 10 ½ timmar....

Förut idag så insåg jag att det är grannen under oss som tvättar jämt och på nästan vilka tider som helst. Jag har alltid trott att det varit dom ovanpå oss för det låter som sjutton alltså. Men idag var jag på väg ut när jag hörde det dundra som bara den. När jag kom utanför deras dörr där nere lät det som att den stod i hallen precis innanför dörren.
Kändes lite skönt att jag kom på att det är dom, då har jag inte alls lika mycket dåligt samvete när vovve håller på med sin godis-boll som låter rätt mycket den oxå!

Shit, ohh... nu trillade nåt i badrummet. Tror det va hyllan med shampoot i, den har lossnat en gång förr. Sugproppar, släpper då och då.

Jaja, nu ska vi tydligen åka. Robban börjar klä på sig här....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e inte den enda, stör mig otroligt på folk som väsnas, och ert fall låter ju extremt ! Säg till !