torsdag 6 september 2007

Ytterligare en lista

Hälsningsfras: Hej Hej!
Smeknamn: Loi, Lojzen
Födelsedatum: 22 september
Stjärntecken: Jungfru
Humör: Lite stressad, har mycket att tänka på för tillfället
Musik just nu: Inget särskilt
Vad åt du senast?: 2 st chips
Vad sa du senast?: Nä, okej!
Favoritkläder: Har lite olika favvo-plagg för olika tillfällen
Favoritskor: Mina gympa-dojjor. Men dom börjar bli liiite slitna
Favoritcigaretter: Nej tack, fy!
Favoritfärg: Blå, Lila, Svart, Turkos... Tycker om många färger, beror på var du ska använda dom
Favoritfilmkaraktär: Vet inte...
Favoritpizza: Labussola med lök på, Eller en Kenta Galo (utan champinjoner) från Palett
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då?: 70-80 talet
Hälsning till valfri person: Hej Jösen! Det va ett tag sen och hoppas allt känns bra med skola och Novas dagis!!
Hur många har du kysst?: Har inte räknat...
Hur många har du haft sex med?: Nämen , det tänker jag inte tala om här
Hur många förhållanden har du haft?: Ett riktigt!
En vanlig missuppfattning om dig: Tjaa, att jag antingen inte säger nånting eller så tycker dom att jag bara pratar och pratar. Kanske en aning snurrig!
Din egen bild av dig själv: Nej ush, orka analysera mig själv
Din idealvikt: Trodde inte jag hade nån. Men har faktiskt gått upp liite, och jag HATAR det!
Ditt idealutseende: Önskar jag kunde vara nöjd... men icke... orkar inte tänka efter
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, och att jag alltid verkar så glad. Eller ”åh, jag önskar att jag vågar säga en sån sak”
Framtidsplan: Flytta till nåt hus så småningom, skaffa mig ett nytt jobb
Hälsning till kungen: Jaa du, HEJ!
Tre prylar till en öde ö: Robban (ingen pryl men ), mat och en båt hem
Tre favoritprylar: ???
Tre av dina bra egenskaper: ...
Tre av dina dåliga egenskaper: Envis, konstig, lat
Bästa barndomsminne: När jag , min syster och mamma åkte Finlandsbåten. Var kanske 8 el 9 år. Jag och min syster satt och vinkad från fönstret till allt folk på land, även fast vi inte hade nån att vinka av. Sen träffade vi nån gubbe som vi fick pengar av så vi kunde göra allt roligt som kostade pengar. Gick på disco och träffade en ny kompis. Kommer ihåg speciellt att det var jag jag som hittade till hytten, jag fick hela tiden tillrättavisa mamma och guida henne…. Den resan va SKOJ!! Sen finns det ju många andra minnen...
Bästa låtcitat: Brukade alltid ha nån i bakhuvudet, men har glömt bort de.
Är du vegetarian eller vegan?: Nix
Hur många piercings har du?: Tre hål i öronen :-) Men använder bara två
Något ingen vet: Hmm... har vissa tvångstankar. Men dom behåller jag för mig själv, annars kommer folk bara tänka på det, de närmsta gångerna vi ses!
Vad tycker du mest om hos dig själv?: Att jag faktiskt blivit vuxen... på nåt sett!
Hur imponerar man på dig?: Oj oj, det är nog inte så svårt. Bara folk är ärliga och är sig själva.
Ett ord: balle (kanske inte ett ord, men ett uttryck jag änvänder ibland)
Två ord: men hallå
Göra härnäst: Gå en sväng på toaletten och sen fylla på vovves vattenskål
Slutord: Hej då!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du berättar om dina tvångstankar så berättar jag om mina! :P

Anonym sa...

Ha ha, det lät lockande. Men jag tror jag håller tyst! Men du får gärna dela med dig ändå ;-)