onsdag 5 september 2007

Trevlig kväll!!

Nyss hemkommen från Björnstugan. Vi träffades alla från jobbet och åt mycket GOD mat, herregud vilken god cheesecake (med smak av annanas och kokos). Både Jonas och Jessica slutar ju på jobbet så vi samlade hela gänget och firade av dom. Riktigt tråkigt att dom ska sluta, Jonas är duktig och kan arbetet och Jessica är ju bara bäst!

På vägen ut därifrån träffade jag på min granne. Hon var oxå ute med sitt jobb! Men dom va på väg in... hon tyckte vi skulle gå in så kunde ju hon och jag ta sällskap hem sen. Hon är riktigt trevlig, pratat mer och mer med henne. Det visade sig att Emmelina kände henne, häftigt. Världen är bra liten!!

När jag kom hem så blev vovve så glad så glad. Han sprang fram och tillbaka som vanligt, ville busa med sitt ben, så det sprang han runt med. Så nu ligger han här i mörkret och tuggar!! Han är så söt poffisen.

Alla sitter och pratar hus, vissa har sån tur med vissa saker. Så Jessica, om du hittat hit. Jag tar gärna över eran lägenhet *blink* *blink* ha ha!!

Nä, nu ska jag kolla lite på tv sen gå och lägga mig, är LEDIG imorgon...!!!

Inga kommentarer: