söndag 7 oktober 2007

Hej o hå!!

Det var ett tag sen jag skrev här. Hittade en bild på vovve jag bara va tvungen att lägga ut här. Den är så härlig!!

Lördagen förra helgen va nice. Då va girlsen här, och jag fick ett spel av dom som jag tycker är så roligt. Men jag tror att jag ska träna upp mig på vad saker och ting är så jag kan bli bättre på att förklara saker... och ha fler gissningar!!

Ulrika - jag lovar att det blir en sån där tända-eld- grej nästa gång!!!!

Jag ska alldeles strax lägga i en skiva i dvd:n med NavyCIS. Har tittat på några avsnitt, har kommit fram till att denna serie ska man se när det börjar mörkna ute. Får mer inlevelse då...
Mamma kom med ett paket några dagar efter jag fyllde, det va första säsongen hon hade skickat efter men blivit försenad. Men nu har jag den äntligen!!

Appropå förseningar. Jättebra försäkring vi hade på vår gamla tv. Ingen självrisk eller nån värdeminskning. Det betyder att vi får en Samsung 32" platt-tv, eftersom det inte längre finns gamla bildrörs-tv! Kanon tyckte vi, så i torsdags fick vi en avi från posten. Men det fanns ingen tv där. Då väntade vi till fredagen, men ingen då heller. Så har den inte kommit på måndag så ringer vi, för står det ett datum att den ska finnas där då...

Hörde en låt som liknade en jullåt. Då kom jag fram till att jag faktiskt längtar efter julen. Och jag bara ÄLSKAR alla jullåtar. Kan bara ligga i soffan och lyssna o lyssna o lyssna.... det är så härligt!
Har lagt in lite bilder i min bilddagbok, Jenny- snodde några från dig, hoppas det va okej! ;-)

Inga kommentarer: