måndag 8 oktober 2007

Arbetslös!!

Efter studenten var jag ledig i två veckor innan jag fick jobb. Första året jag jobbade hade jag ingen semester, åren efter det hade jag ibland två eller tre veckors semester. I år hade jag min längsta semester någonsin, 4 veckor!! Och nu lär jag vara ledig längre än så! I morgon är min sista dag på jobbet, sen bär det av till arbetsförmedlingen.... brr vilken tanke men...

Jossan, läste i din blogg att du hade det lite uppbokat. Vill du ändra torsdagen så kan jag ju de flesta andra dagarna :-) Och jag hade tänkt att ringa dig i kväll, men min mor kom på en tokide´så jag kom hem lite sent. Men jag ringer dig imorgon!!
(Detta blev så långt att jag kanske skulle skrivit direkt till dig nån annanstans. Men.... du läser nog min blogg).

Robban ringde posten om tv:n som fortfarande inte kommit. Dom får skicka en ny... då hoppas vi på att den kommer fram. Men tanten på posten sa att vi själva får ringa butiken och be dom skicka en ny. Allt hade varit så enkelt om butiken här i Örebro hade haft denna tv så hade vi sluppit detta hära... men så enkelt ska det väl inte gå.


Nu ska jag återgå till mina NCIS avsnitt, jag har ju all tid i världen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

OjOj, var detta frivilligt, eller hur har detta gått till? Hoppas du hittar nytt arbete snart, gå hemma är inge kul... Men... nu kan ju du komma o hälsa på mig mitt i veckan :). JaJa, hoppas det löser snart iaf. KRRAAAAMMM

Anonym sa...

Tråkigt med jobbet! Men du fixar säkert snart ett nytt ;)Jag menar vem vill inte anställa en sån trevlig prick som dig :)

Anonym sa...

Trist med jobbet, vad har hänt?

Ja det känns fullt i veckan, har MASSOR att göra, får se om d där partyt hinns med imorgon !
Vi får höras !

*Kramis* !

~Louise~ sa...

Ulrika, jag kommer så fort jag kan, he he!
Tack Camilla, det värmde :-)
Jossan, försökte ringa dig förut men inge svar. Du kan väl höra av dig om du inte hinner med "partyt".