söndag 28 oktober 2007

Söndag

I går natt blev jag väckt av att grannen höll på med sin vanliga nattliga "gympa", men den här gången var klockan 3.30. Normalt brukar dom sätta igång mellan1-2. Vet inte vad man kan göra åt saken, får väl stå ut så länge det går.... skulle tro att det skulle bli mer pinsamt för dom där uppe än mig i och för sig om jg gick upp och sa till :-)

Var och hälsade på farmor i dag. Farfar skulle ha fyllt år idag, tänk att det har gått fem månader sen han dog.

Just nu regnar det ute, det är mysigt!!

När jag började skriva här hade jag massor i huvudet jag ville få sagt, men nu är de som bortblåst.... men så kan det bli ibland.

Jo, en sak. Hatar när det blir så. Men idag efter att jag precis ställt undan damsugaren så fick jag för mig att titta ut genom fönstret. DÅ ser jag Robbans kompisar kliva ur deras bil. Snacka om att jag blev snopen. Dom är nämligen inte de första jag trodde skulle komma förbi. Just för att nästan hela familjen är rädd för hunden. Och jag... vad gick jag klädd i.....trosor och en stor t-shirt. Kl va strax efter 11.00 och jag skulle ju precis hoppa in i duschen. Halvt panik fick jag, slängde på mig första bästa kläderna... håret ska vi inte tala om. Men han dra borsten genom ett par gånger.

Det var jätte-trevligt att dom kom, dom var ute och tänkte höra om vi ville äta lunch med dom. Det var klart att vi ville. Så idag har vi ätit på Sallad-Inn
Fredrik va bara tvungen att testa....

Det syns inte, men Robbans lövbiff va baotastoor!

Inga kommentarer: