onsdag 31 oktober 2007

Grattis bror!

Idag fyllde min bror hela 18 år! Shit, han är inte så liten längre. Vi samlades några stycken igår för att överraska honom med en BIL. Han fattade ingenting. Alla lampor var släckta så när dom tändes såg han en volvo (såklart) 740 stå där med en skylt "GRATTIS Jimmie 18 år!" Glad blev han o tur va väl dä!
Han har sitt körkort men får inte hämta ut det förrens nästa vecka pga höstlovet som är nu. Va ju synd, hade varit kul att ha sitt körkort där det står samma datum som du fyllde liksom.

Idag har det känts som att jag har glömt nåt, som att jag skull ha träffat nån. Men ingen har hört av sig i alla fall...
Tycker jag har varit rätt flitig den här veckan. Mycket tider att passa, och städat undan hemma. Typ tvättat soff-klädseln, plädar, handdukar... o så kläder förstås.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, någorlunda "i tid" för en gång skull!

Inga kommentarer: