söndag 4 november 2007

Helgen

Bowling är ju bara så kul. Måsta börja bowla mer än 1 gång om året. Men det kanske är därför det är så kul, just för att jag inte gör det så ofta kanske...

knak, knak, knak, knak... och klockan är inte ens över 1.00 dhaaa!

Jag hade såå ont i halsen när jag vaknade i lördags. Singstar är riktigt kul måste jag säga, har velat haft det länge. Men Robban delar inte min mening där....
Med lite alkohol i kroppen vågar man sjunga ut ordentligt oxå :-))

I helgen har min sysyter varit här på en snabbvisit. Firade Jimmie igår, åt jättegod smörgåstårta. Idag så sågs vi och åkte ut till Ikea, det finns ju inte i lilla Västervik. Snurrade runt lite där. Sen hade mormor gjort i ordning mat till oss alla. Mycket gott!!
Så på tisdag bär det av till V-vik för mig o mamma. Ska bli kul, ska även bli kul att se hur Marie har fått i ordning där hemma oxå. Sist var det inte så mycket som var klart, he he!

Nä, lite tv-tittande innan jag somnar! Hej svejs!

Inga kommentarer: