måndag 31 december 2007

Sista dagen på året!

Ha Ha, för en gång skull så fick jag som jag önskade mig. Robban väckte mig Tidigt och sa, det snöar ute. Jag halvsov då, så det gick inte in riktigt. Så blev glad när jag vaknade att det var vit på backen. Nog för att det inte är riktigt så rikt med snö som man vill ha det så är det åt rätt håll :-)

Jag trodde det skulle vara lite snö på julafton i år, men icke. Jag tänkte eftersom vi ska fira jul ute i Ervalla så är det lite mer snö. Så brukar det ju vara, alltså mer snö åt det hållet i landet!
Nu är det lite roligare att sitta och titta på akvariet. Det rör sig lite fiskar där inne.... ha ha. Jag kommer i håg för ett tag sen, vi tjejer tror jag fikade eller så var det nåt annat. Och jag kom in på mitt akvarie, då frågade Lena om fiskarna levde... och jag kunde glatt säga att alla levde. Men efter kanske en vecka, då började fiskarna dö en efter en. Tror tre stycken dog. Så i förrgår åkte vi och köpte några nya. Dagen efter det så ligger en fiskt till och håller på att kolavippar. Jo, tror vi ska ha bättre koll på dom, bli lite bättre på att hålla det rent hos dom ;-)

Jaja, nu vill jag önska alla:

GOTT NYTT ÅR!!!

Inga kommentarer: