torsdag 21 februari 2008

Panik

Pang, sa det i örat. Allting låter konstigt i ena örat nu. Just nu är det som om att jag har lock, och att det tjuter som bara den. Varje gång det tjuter så blir jag livrädd att det kommer stanna där för resten av livet.... Nog för att jag alltid har ett tjut redan som aldrig går bort, men inte så HÄR...
Måste försöka att inte tänka på det (hur lätt är det?).

Irriterad är jag oxå, men det är inget som är värt att dra upp här...

Var till Askersund idag med mamma och mormor. Letade efter present där som var slut i inne Örebro. Trevligt var det, vi hittade det vi skulle plus lite till som vanligt!

Dom där malarna håller på att skrämma livet ur mig. Dom bökar och har sig i gruset i akvariet så det bara rasslar....

Jaja, mer intressant än så här bidde det inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

larde sig mycket