tisdag 25 mars 2008

Då va're gjort!

Efter drygt en timmes väntan fick vi vår spruta. Dyrare blev det oxå än vi hade väntat oss. De tar kvällstaxa efter kl 16.00 på 50:- + 80:- för själva besöket. Så drygt 1100:-. Det får vi betala igen om en månad när vi ska tillbaka för nästa spruta. Huga... Och för att slippa dessa skönsköna sprutor tänkte vi efter ett halvår ta en till, då har vi "skydd" för 25 år framåt. DET kan det vara värt. Gör ont i armen som tusan. Jag tittade var plåstret satt, det sitter ju hur högt upp som helst. Nästa gång hoppas jag att de tar längre ner.

Robban satt och sa medans vi väntade att jag, jag är ju van med alla sprutor. Ha, han menar alla sprutor jag får i munnen hos tandläkaren. Men det ska jag säga, jag går nog hellre dit och får en där än i armen. Men det kanske är för att jag är så van efter alla turer med visdomständerna. Nog för att jag är lika sjukt nervös varje gång... Värst var nog den gången när dom fick sy. Jajks vad obehagligt det var....

Igår var var flickorna Ulrika och Camilla här. Hade mycket trevligt, roligt att träffa Ulrika!! Och Kex blev i vanlig ordning riktigt glad när Camilla kom!! :-)
Kex lämnade nog oxå spår på Ulrikas jacka... lite smutsiga tass-märken... hoppas du inte blev allt för smutsig ;-0

Är lite småsugen, så nu tänkte jag hitta nåt att äta på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, tack for din kommentar! Jo men visst ar det konstigt? Jag var bara ett och ett halvt nar min pappa drog, han har varit jordens samste pappa sedan dess, ringer aldrig, skiter i underhall osv, men nar han val ringer sa latsas han om allt ar okej. fattar inte poangen med sadant dar, liksom. urk!