tisdag 25 mars 2008

Nojjig

Idag åker vi iväg för att ta spruta, usch usch......
Himla dyra är de, men de får vi ta. Vi vill ju vara friska på vår semester och även när vi kommer...!
Jag har alltid varit rädd för sprutor. Men rädslan kommer först när det närmar sig. Det är likadant när jag ska till tandläkaren. Jag vet att det är om tre veckor, då är det lungnt. Det är först dagarna innan jag börjar bli nervös och det kan vara 40 grader varmt men ändå så fyser jag och skakar i kroppen för att jag fryser/är så nervös. Tandläkaren brukar säga åt mig att slappna av, så jag slutar skaka... ha ha Så nu sitter jag här och är skitnervös o VILL INTE.
MEN, jag vet ju att det oftast inte är så farligt som man tror. Efteråt tänker jag alltid "vad stressade jag upp mig för" , visst de gör ont och man tror man ska dör för 1 sek. Men... ja, det går över!
Ha, långt inlägg för en sån liten grej...

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt o fullt med om sprutor, nålar i armen över huvud taget.... uscha