onsdag 12 mars 2008

En lite telefon-lista

Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:

Har du kysst nummer 7? Nä, Diana har jag inte kysst.... eller...
Brukar du hänga med nummer 19? Nej, det var ett jag sen man hängde med Helena faktiskt.
Gillar du nummer 26? Jenny, o henne gillar jag väl.
Är 15 din bästis? Farmors hemnummer, tycker ju om min farmor så en slag bästis kan man säga!
Älskar du nr 10? Njä, lilla Elin gillar jag bara :-).
Är nr 20 bra? Helena igen. Och visst är hon bra.
Har du träffat nr 9 i veckan? Jopp, har ju suttit o arbetat hos han i veckan, Dianas pojkvän Jimmy.
Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej, jag har verkligen inte gått i samma klass som min farmor!
Vet du om nr 31 har ett förhållande? Det är Jossan det. Och hon har ju hunnit varit tillsammans med Joel i ett år nu. Och är förlovade sen jul också! :-)

Inga kommentarer: