torsdag 20 mars 2008

Lång dag idag


Torsdagar på tv är bra. Jag gillade inte Gordons första program han hade, just för att han var så elak. Men detta gillar jag. Jag blir lika snopen varje gång när jag ser hur illa folk beter sig.



Jag har äntligen utnyttjat mitt presentkort jag fick i julklapp.
Jag har länge velat ha grejer till att göra egna halsband. Och
nu har jag lite att börja med. Och jädrar vad roligt är. Det enda jag tänker på är att jag vill upp på stan och köpa mer grejer... det kliar i fingrarna på mig!

Idag har jag och vovvehunden varit hos min mor. Vi har bakat massor av bullar. Mamma stod för ihopblandningen av degen och jag stod för kavlingen. Eftersom mamma har problem med axeln så kan hon inte kavla ut degen, och vilket jobb det var. Jag slog i lampan över köksbordet hela tiden, även om jag flyttade på bordet. Lågt bord har hon oxå, måste vara minst 1 dm lägre än vårt här hemma så det kändes allt i ryggen efteråt Men de var det värt, goooda bullar blev det!

Jag somnade i soffan förut runt 18, jag var helt slut. Den här dagen har känts jättelång. Torsdagar har alltid varit en sån dag jag har varit trött på. Förut red jag på torsdagar, varje gång man satt i bilen dit kände man att man knappt orka. Men väl där så...
Appropå ridning så vet jag inte vad dom sysslar med på Karlsdal. Dom hör inte av sig. Men , jag spar ju mina pengar så!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Natti Natti!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Jenny sa...

Nej, Karlsdal kan ju se sig om i himlen efter mig som kund. Jag ringde ju upp igen efter ca två veckor och då sa han att han skulle titta på det och höra av sig. Jag väntar fortfarande. Riktigt dåligt men det är som sagt dem som förlorar pengar på det..