lördag 12 april 2008

Elak

Nu sitter jag och väntar på att Virre ska bli klar i stallet och fixa lite andra saker. Hon ska nämligen komma in till Öret bara för att jag ville äte lite mat på stan!! Jag är sååå hungrig, och hon så snäll!

Sen förstår ni, jag hittade något igår som jag tycker är bland det äcklickaste som finns. Fästing, japp den sitter på vovves ena sida av nosen. Jag känner mig så elak som inte tar bort den. Men jag kan bara inte. Men Robban sa att den kunde sitta en dag så skulle han ta den när han kommer i dag. Han tyckte först att jag kunde göra det, men det går inte!

Ungj*alrna som springer här och plingar på, dom har förstört ringklockan. Den funkar enbart om man trycker lite hårdare på högra sidan. Dom ringer på och sen springer dom iväg. Det gjorde väl jag oxå när jag var liten, men jag brukade inte välja samma dörr jämt... Så igår sa jag till de som jag trodde var skyldiga. Jag vet inte om han skyllde ifrån sig eller om han talade sanning om att det inte var han utan ett par kompisar. Han sa att han skulle säga till dom. Vi får se hur det slutar.

Nu måste jag ringa ÖBO verkligen. Det är så mycket som slutat fungera här hemma.

Igår var jag till Ikea med Camilla. Och gissa vad, jag hittade bara BRA saker. Som om jag inte brukar göra det.... ha ha. Det vara bara lite småsaker. B.la, värmeljus dom var sådär billiga igen, bra 14:- och jag eldar väldigt mycket så...

Nä, nu ska jag ge mig ut med hunden i regnet så han får kissa lite. Och nej , det lockar verkligen inte!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas maten smakade bra...och får jag långtråkigt så hör jag av mig om det e ok?