torsdag 24 april 2008

SOL!!

Härligt med soliga dagar, man blir så glad!! Imorgon ska vi hem till mamma och grilla. Det ska bli så himla gott. Det skulle ju bli bra väder, men man vet ju aldrig... även om det skulle regna så smakar maten lika bra ändå!!

Jag får alltid sån städlust när klockan blir typ natt. Satt på toa förut och tittade på min hylla och fick värsta lusten att plocka dän allt och damma och göra snyggt. Varför kommer inte den lusten på dagen, då jag har hur mycket tid som helst??

Jag började putsa fönstrena här om dagen. Men gav upp, jag är inge duktig på det. Tog mig an spegeln i badrummet, den blev snygg! (spegeln fixade jag för övrigt på natten sådär vid tolvslaget eller nåt.)

Vi har passat på i det fina vädret att tvätta bilarna. De blev så snygga så. Robban tvättade om sin, för en morgon när han kom ut till bilen var den alldeles nedstängt med nåt kladdigt, typ festis eller nåt.

Irriterad är jag oxå, men kan inte sätta fingret på vad. Eller jo..., men inte bara det. Det är nåt mer.

På fredag ska vi ta vår andra spruta, uscha... Idag... eller ja, i går är/var det 2 veckor kvar tills vi åker. Tjohooooo!! Längtar faktiskt nu!

Inga kommentarer: